сега карам 164 2.0 тс 93 и реших дае сменям за 156 или 166 незнам.Даите някакав савет ще е бензин 100% [/b]
Известие
Collapse
No announcement yet.
вече реших 166 ще е ама бензин или дизел плс даваите савети
Collapse
X
-
Съветвам те да не падаш на по-нисък клас.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
-
и да не оставаш на най малкия мотор
земи си 166 3.0 - ко можеш да си го позволиш
ако не - 166 2.4JTD - по нова - по добре'04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
'02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
'99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex
Comment
-
Re: кое да баде и защо 156 или 166
Първоначално публикувано от ilarion7777сега карам 164 2.0 тс 93 и реших дае сменям за 156 или 166 незнам.Даите някакав савет ще е бензин 100% [/b]
1. 166 е с много по-добро окачване, особено отзад, лежи на пътя забележително добре, стабилна е в завоите, все едно е на релси, вози по-меко и доста комфортно. Абе 166 и при 200 км/ч лежи на пътя като голяма и тежка лимузина, а 156 само подрипва и не може да си уцели посоката.
2. 166 е 10 пъти по-безшумна от 156 - независимо при каква скорост и с кой двигател. Вентилатора на климатроника също е по-безшумен, самия климатик е доста по-мощен.
3. 166 е по-маневрена и поради това е по-удобна за каране в града - там, където със 166 правя обратен завой с едно движение, със 156 трябва да правя маневра.
4. 166 е произведена много по-качествено и стабилно - даже и при моята, която е 1999 набор нищо не тропа, нищо не дрънка. В 156-цата, която е 2002 г., при павета вътре поскърцва, потропа и подрънква, особено като е студено времето.
5. 166 е по-подходящ автомобил за дълъг път - не изморява, има доста по-голям багажник, по-добри седалки, спира по-добре, вътре е много по-комфортна.
6. 2,4 жтд матора при 166 е учудващо икономичен (заради 6-степенната скоростна кутия) - на градско моята 166 гори средно 7,5-8,5, на дълъг път разхода ми е падал до 5,3/100. 156-цата под 6-6,5 не е падала на дълъг път, въпреки че е с малкия двигател. На градско гори около 7 -7,5/100. (мойто градско е по-особено, но горе-долу може да добиеш представа).
За всичките екстри, които има почти всяка 166, даже няма да споменавам - нещата са ясни. Но например сензора за дъжд е страхотно удобство и за разлика от Ауди и БМВ при 166 работи много прецизно. На БМВ-тата пуска чистачките, кога по радиото кажат, че утре ще вали дъжд.
Изобщо не се колебай - 166 е колата.
Но наистина не ти препоръчвам тоя смешен матор 2.0ТС. Първо че няма никаква сила да влачи тоя кораб, освен това никак не е надежден и не носи на юркане. За некоя малка колица като 145 върши работа, но за 166 изобщо не става.
Освен 3.0 другият оптимален матор за 166 е дизеловия, ообено като се чипне. Динамиката на чипнат 2,4 дизел е по-добра от тази на 2.5 V6 - лично съм ги сравнявал.
Comment
-
Re: кое да баде и защо 156 или 166
Първоначално публикувано от pinko6. 2,4 жтд матора при 166 е учудващо икономичен (заради 6-степенната скоростна кутия) - на градско моята 166 гори средно 7,5-8,5, на дълъг път разхода ми е падал до 5,3/100. 156-цата под 6-6,5 не е падала на дълъг път, въпреки че е с малкия двигател. На градско гори около 7 -7,5/100. (мойто градско е по-особено, но горе-долу може да добиеш представа).Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена
Comment
-
аз съм съгласен с пинко за мен дизела на 166 е просто невероятен за капацитета си и особено за конфорта и разхода.
Но отговора както винаги е в теб самия.
Но 166 е просто друг клас кола - клас 'лимузина' и това, смятам, говори достатъчно,АЛФА РОМЕО 166 2.0 TS газифицирана
Comment
-
Напълно съгласен с Пинко. Все пак и аз имам и двете. Само едно допълнение, като отида до Бургас със 156 която е доста безшумна и удобна кола незнам защо но се изморявам, докато със 166 отивам и се връщам и все едно съм си бил вкъщи на дивана. Двигатела както казаха колегите или 2.4 или 3.0 . И аз харесвам бензин, но на 166 2.0 тс няма общо със стария и хубав на 164-ката, и все пак съм имал такъв мотор и то на 145, та нафтата ако ще и 3 лв да стане а бензина 2.5лв пак дизела ще е по добре. Така че според мен за 2.0 въобще не се оглеждай
Comment
-
Като вземете да се тръшкате, че 155 бензинови к.с. са малко направо ви се чудя. Колата си върви много прилично, а разхода при 34км средна скорост и стъпка (почти само градско)е следния:
С тоя мотор до 200 колата въобще не се замисляне ме карайте да правя клипче сега като някой бек.
Разхода не е малък затова карам на газ
И 166 не е кола за светофарни гонкии с 3000кубика пак ще се намери кой да те начупи някъде по улиците на града
Дизел 166 съм карал удря те на всяка предавка за малко в гърба и вече си мислиш, че кой знае какво ставасхващаш се да редиш скорости докато хората чакат вече на следващия светофар
Относно сравнението между 156 и 166, едната е правена с 2 пъти повече пари и това си личи само като отвориш вратата.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от codeКато вземете да се тръшкате, че 155 бензинови к.с. са малко направо ви се чудя. Колата си върви много прилично, а разхода при 34км средна скорост и стъпка (почти само градско)е следния:
С тоя мотор до 200 колата въобще не се замисляне ме карайте да правя клипче сега като някой бек.
Разхода не е малък затова карам на газ
И 166 не е кола за светофарни гонкии с 3000кубика пак ще се намери кой да те начупи някъде по улиците на града
Дизел 166 съм карал удря те на всяка предавка за малко в гърба и вече си мислиш, че кой знае какво ставасхващаш се да редиш скорости докато хората чакат вече на следващия светофар
Относно сравнението между 156 и 166, едната е правена с 2 пъти повече пари и това си личи само като отвориш вратата.
Аз имам точно при 35км/ч градски цикъл разход от точно 7.85л/100км. (върху екрана показваше 7.4!!!)
Говоря за 2.4жтд двигател.
Сами си правете изводите дали тази разлика от цената между бензина и дизела идвало вече "скъпо" да караш дизел, защото разбираш ли цената му е с 15-20ст/л по-скъпо
A до това кое да бъде - това, което можеш да си позволиш да поддържаш. Защото разликата между тези два модела не е малка като пари. Естествено, че ако имаш възможност то 166-цате е твоя и никой мисля, че няма довод с който да може да ме обори в противното.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
3. 166 е по-маневрена и поради това е по-удобна за каране в града - там, където със 166 правя обратен завой с едно движение, със 156 трябва да правя маневра.На дължина са горе долу същите даже реното мисля че е малко по-дълго
По форума четох че някои се оплакват от меневреността на 166 а пък други са доста доволни така че стигам до извода че всичко си е до колата
А по върпоса , според мен много зависи това какви са финансовите възможности на човека ако има малко повечко пари за поддръжка ественият избор е лимузината и си мисля че ако е 166 ще е хубаво да е със дизеловия двигател 2.4 JTD отколкото с бензинов, както искаше човека
И да приключвам че изписах цял роман
Накратко аз бих избрал 166 :PAlfa Romeo 166 2.4 jtd 140HP 2001
Comment
Comment